بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


چگونه می توان از درد دندان در کودکان خلاص شد ؟

https://www.bangorchildrensdentistry.com/wp-content/uploads/emergency-image.jpg

چگونه می توان از درد دندان در کودکان خلاص شد ؟

در مقاله ما با عنوان "چگونه می توان از درد دندان در کودکان خلاص شد" ، ما دلایلی را که می تواند باعث درد و راه حل های آنها شود امروز با شما به اشتراک می گذاریم. سلامت دندان در کودکان به اندازه سلامت دندان بزرگسالان اهمیت دارد. عصبی در دندان های شیری وجود دارد و اگر پوسیدگی بیش از حد پیشرفته باشد ، می تواند باعث درد شود.

 

دندان درد در کودکان

از آنجا که این ایده وجود دارد که "دندانهای دائمی به هر حال از آن بیرون می آیند" در جامعه ما ، اختلالات دندان های شیری دائماً به تعویق می افتد. اختلال در دندان های شیری می تواند باعث بی قراری ، تب و التهاب در کودکان ما شود و همچنین باعث مشکلات قلبی شود. بیماران ما معمولاً به عنوان "دیشب دندان درد داشتیم" به کلینیک مراجعه می کنند. وقتی صحبت از نحوه دندان درد در کودکان می شود ، باید علل دندان درد را به خوبی درک کرد زیرا علل این دندان درد شل شدن دندان اولیه در نتیجه بیرون آمدن دندان دائمی از زیر دندان ، پوسیدگی عمیق و شکستگی است. و تحرک دندان ها در اثر ضربه.

پوسیدگی در دهان

پوسیدگی در دهان باعث ایجاد مشکلاتی در تغذیه کودکان ، حواس پرتی و بی قراری ناشی از درد و آبسه های زیر ریشه در نتیجه پیشرفت باکتری ها در ریشه دندان در صورت عدم مداخله می شود. در صورت وجود آبسه ، تب ممکن است افزایش یابد ، تورم و کبودی در صورت تا ناحیه چشم دیده شود. دندانهای شیری به عنوان راهنمای دندانهای دائمی که از پایین به وجود می آیند ، عمل می کنند. از همه مهمتر ، دندان های شیری باید تا زمانی که دو سوم ریشه دندان دائمی تشکیل نشده باشد در دهان بمانند. لازم است از دندانهای اولیه که نیاز به کشیدن دارند ، با استفاده از محل راهنمای وظیفه ، محافظت شود. بنابراین ، جایی که دندان دائمی می آید حفظ می شود. به عنوان یک مداخله اضطراری برای دندان های دردناک ، می توان یخ را با فاصله 5 دقیقه از بیرون روی ناحیه دندان بمالید ، یا با مسواک زدن ناحیه دندان را تسکین دهید. اگر علیرغم این موارد درد کاهش نیافت ، می توان مسکن تجویز کرد و تا زمانی که کودک به دندانپزشک مراجعه نکرد ، درد تسکین یافت.

 

بیماران اطفال ما ممکن است دندان های خود را بشکند یا دندان های خود را بر اثر زمین خوردن یا تصادف بشکند ، زیرا تکه های شکسته یا دندان بیرون زده باید در محلول نگهداری شوند. مناسب ترین راه حل برای این کار شیر است. لازم است در اسرع وقت با قرار دادن قطعاتی در شیر به دندانپزشک مراجعه کنید. هرچه زودتر به دندانپزشک مراجعه کنید ، شانس موفقیت شما بیشتر می شود. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که والدین مرتکب می شوند این است که قبل از مسواک زدن فرزندان خود منتظر بمانند تا همه دندان هایشان رویش کند. مطالعات نشان می دهد که باکتری ها قبل از رویش دندان ها دهان را مستعمره می کنند. بنابراین ، دهان باید از اولین دندان های موجود در دهان مسواک زده شود.

 

در پلی کلینیک های بهداشت دهان و دندان  ، این سوال که چگونه دندان درد در کودکان از بین می رود ، توسط تمام پزشکان ما به طور مفصل توضیح داده شده است.   ما بدون ایجاد ضربه روحی ، با رویکردی نترس و گرم توجه لازم را به بیماران اطفال خود ارائه می دهیم. در کلینیک های ما ، ما برای دندانپزشکان ترسناک خود به طور همزمان درمان های با کیفیت بالا را با بیهوشی عمومی انجام می دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دندان درد در کودکان, دندان درد, دندانپزشکی, بهداشت دهان و دندان,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.